Bij deze wil ik even zeggen dat ik met een vervelend probleem zit. Blijkbaar kan niemand reageren op m'n berichten. Da's natuurlijk vrij irritant. Hoe ik dit moet oplossen is mij nog onduidelijk. Ik heb al wat rondgevraagd en alles gedaan.
Voortaan zal mijn blog een monoloog blijven. Jammer genoeg.
P.S.:
Nieuw bericht 'Ode aan: Queens of the Stone Age' coming up!
woensdag 18 maart 2009
No reactions?
Gepost door Arnaud op 04:03
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

0 reacties:
Een reactie posten