woensdag 11 februari 2009

Een nieuw begin.

G'day! Bij deze heet ik u welkom op mijn Blog. De oninteressante titel (Rock 'n Roll) zal nog veranderd worden. Wanneer? Dat weet ik zelf ook niet.

Nu, waarover zal mijn blog gaan? Uiteraard zal ik me verdiepen in de muziekwereld. Ik zal ook proberen iedere vrijdag een blog te maken over de repetitie met mijn band.

U zegt? Jawel, een band. We zijn sinds vorige donderdag begonnen. Het begon allemaal in de Muziekodroom, hét muziekcentrum van Limburg. Daar leerde ik Micha Volders kennen. U kent hem wellicht als Mitch Thundersticks, de drummer van El Guapo Stuntteam. Ik krijg daar les van hem. Ikzelf ben een bassist. Toen ik een paar lijntjes speelde op mijn bas, kreeg Mitch interesse. Zo zijn we dus eigenlijk begonnen. We zijn al een nummer aan het opnemen. Die is nog volop aan de gang en zou volgende week normaalgezien op MySpace moeten staan. Mitch zal enkel één nummer doen vrees ik. Dus daarna zitten we zonder drummer.

Dus bij deze:

BAND ZONDER NAAM zoekt DRUMMER!


PS.: voor diegenen die de fantastische band El Guapo Stuntteam NIET kennen (schaam u!), hier een filmpje!


Arnaud dankt jullie vriendelijk voor het lezen van zijn blog. Rock on!

0 reacties: