Swamp Captain
Zo, na een maand rond te lopen zonder een woord te reppen: onze bandnaam.
Ik zou zeggen, word snel fan op Facebook!
We zijn nu bezig met de tekst voor het tweede nummer (eentje is al af namelijk). Deze week nog op Blogger, volgende week op MySpace!
Facebook: http://www.facebook.com/pages/-Destination-Hell-Project-/52942967882?ref=nf#/pages/Swamp-Captain/54778135237?ref=ts
Ik dank alvast Martijn Vanhove voor het maken van de officieuze logo!
Goeie, nu had ik graag uw gedacht omtrent de naam willen horen (is 'm goed, slecht, catchy, stront, appel,...)
woensdag 25 februari 2009
Please welcome:
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

0 reacties:
Een reactie posten