
Mensen, ik ben nogal vergeetachtig. Normaalgezien zouden de opnames voor ons nummer af moeten zijn. Natuurlijk was ik weer zo slim om mijn USB-stick te vergeten!!
Conclusie: niet kunnen opnemen.
De foto langs mij laat zien hoe ik me voelde :)
Wat hebben we dan wel gedaan?
Met ons drieën (Mitch, Timmy en ik) hebben we gesoleerd. Een blues. Ieder om de beurt. Uiteindelijk werd ik afgemaakt door de twee hennig goeie gitaristen. Bon, ik ben dan ook maar twee jaar bezig eh...
Goeie, om toch nog iets mee te geven van de song, dit zijn de eerste drie zinnen van het nummer:
I don't know what I'm doing here
I've lost my mind so many times
I've killed a man and I don't know how
de ballen!
vrijdag 20 februari 2009
Fuck mijn geheugen!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

0 reacties:
Een reactie posten